Cari maklumat di sini

Google
 

Monday, January 24, 2011

Rakan Niaga Tanaman Malberi

Saya sekarang sedang mengumpul pengusaha tanaman malberi walaupun secara kecilan bagi mengukuhkan plan pemasaran saya untuk tujuan komersil.Sesiapa yang berminat untuk tanaman ini terutamanya area selangor ke selatan, boleh hubungi saya dengan segera 0192272127. Tanaman ini mempunyai nilai komersil yang tinggi cuma kapasiti di Malaysia masih belum dapat menampung permintaan yang ada tetapi orang Cina dah ada yang tanam beratus ekar dan di komersilkan ke luar negara, orang kita masih jauh ke belakang dan tak nak bersatu, kalau bersatu pun tikam dari belakang.
Ini hakikat sebenar yang berlaku dalam bidang pertanian di negara kita.Saya memerlukan individu yang betul-betul berminat dan sanggup bersama2 dalam tanaman ini. Sekian celoteh saya.

No comments:

Post a Comment